PingMe

Saturday 3 May 2014

Home » , , , » Saya Anti MLM

Saya Anti MLM

SAYA ANTI MLM!!!


Anda bagaimana? Saya punya pengalaman BURUK, PAHIT, MASAM, BUSUK dengan bisnis MLM (Multi-Level Marketing). Tetapi pengalaman itu saya jadikan penguat semangat untuk terus maju kehadapan.

Kini, saya kembali sertai MLM. Bukan meniaga larut malam ye…’MLM’ gak tu :p Saya sekarang bergelar ‘Pengedar Shaklee’ atau ‘Shaklee Independent Distributor’.

Saya mula terpikat dan jatuh cinta dengan Shaklee ni bila pertama kali cuba “set menyusu” ataupun rangkaian supplemen yang disusun untuk keperluan ibu menyusu yang mengalami masalah susu merudum ataupun ibu-ibu yang ingin menambah kuantiti susu badan mereka.

Sehinggalah saya memilih untuk menyertai Shaklee. Dari seorang pengguna produk Shaklee kini saya menjadi pengedar produk Shaklee pula.

KENAPA SHAKLEE MENJADI PILIHAN SAYA?
  > SELAMAT
  > BERKESAN
  > MESRA ALAM

SENTIASA SELAMAT
SENTIASA BERKESAN
SENTIASA MESRA ALAM
§  Lebih 83,000 ujian kualiti setiap tahun
§  Menjalankan lebih 350 ujian ke atas bahan-bahan botani yang baru
§  Jaminan & Kesucian
§  100% kepuasan dijamin

§  USD 300 juta dilaburkan dalam R&D
§  100kajian klinikal diterbitkan
§  55 paten
§  54 pingat emas Olimpik – yang dimenangi oleh atlet yang menggunakan produk Shaklee
§  Landmark Study
§  ý perasa tiruan
§  ý Pemanis Tiruan
§  ý ujian haiwan
§  ý bahan kimia
§  Pembungkusan adalah bebas bisphenol-A, phthalates dan dakwat toksik
§  Menggunakan bahan kitar semula

Shaklee Menyediakan Kehidupan Yang Lebih Sihat Untuk Semua
Dan
Kehidupan Yang Lebih Baik Untuk Sesiapa


Jika anda berminat untuk menyertai Shaklee sebagai PENGGUNA ataupun sebagai AHLI PERNIAGAAN, sila hubungi 018-3111749/ 011-31760533 (Siti Fazila Abd Manan) untuk maklumat lanjut.

ATAU
Sila berikan saya maklumat berikut untuk daftar ahli Shaklee ;

i.             Nama Penuh
ii.           Nombor Kad Pengenalan
iii.         Alamat Surat-menyurat
iv.          No.telefon/ telefon bimbit
v.            Nama Pasangan (Suami/Isteri)

** Kos pendaftaran AHLI SHAKLEE hanya sebanyak RM65 (seumur hidup). Kos penghantaran akan dikenakan sebanyak rm10 oleh Shaklee untuk menghantar Starter Kit  yang mengandungi “katalog, business manual, senarai harga & lain-lain risalah”. Jumlah perlu dibayar adalah RM75 sahaja J

** PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE sekiranya anda membuat pembelian produk Shaklee melebihi RM680 atau bersamaan 200uv (point belian)


# Nak dapat income lebih dengan hanya bisnes dari rumah???
[0183111749|Siti Fazila|Shaklee Independent Distributor | ID:865566]


 

Siti Fazila Abdul Manan [Fazs]
Shaklee Independent Distributor | Shaklee ID : 865566 
SMS/ Whatsapp | 0183111749 | 0133888728
    FB Fanpage : Kedai Supplemen Semulajadi


No comments:

Post a Comment

Copyright Protected 2013 | Templates Reserved for Kedai S3 | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™