PingMe

Saturday 12 July 2014

Home » , , , » GLA, Vita-E dan ESP Shaklee Membantu Merawat Keloid

GLA, Vita-E dan ESP Shaklee Membantu Merawat Keloid

SHAKLEE MEMBANTU MERAWAT KELOID

Assalammualaikum  ;-)

GLA, Vita-E dan ESP Shaklee Membantu Merawat Keloid
Keloid di telinga
Hari ni nak kongsi cerita pasal keloid ataupun lebihan daging yang timbul selepas luka pulih. Semalam mama dengan kawan2 sekolah rendah berbuka puasa di restoren "Warisan Asli, Bukit Tinggi". Lepas berbuka, apa lagi, sesi berborak dengan geng2 pempuan. Macam2 cerita yang keluar. Sorang kawan mama ni tanya dgn mama, "Shaklee ada ubat untuk rawat keloid tak?" Hohoho...mama ternganga kejap, apa taknya, tak pernah tulis entry pasal keloid, tapi pernah la baca entry pasal keloid ni dkt blog mommy & nanny mama. Yang terlintas kat kepala masa tu ESP. Dah tu mama ckp dengan kawan nanti mama consult dia semula pasal ni.

GLA, ESP dan Vita-E Shaklee Membantu Merawat Keloid
Keloid di tangan
Ok la lepas dah tengok beberapa testimoni untuk merawat keloid dengan Shaklee, mama boleh rumuskan ESP, GLA dan Vita-E Shaklee dapat membantu merawat keloid. Jom kita tengok testimoni keloid surut lepas kastemer ni consisten makan GLA dan Vita-E.




Bagaimana GLA, Vita-E dan ESP Membantu Merawat KELOID

GLA
>> Gamma-Linolenic-Acid @ GLA Shaklee diektrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dan EPO. (Sila baca info lanjut mengenai GLA di sini)

>> GLA membantu mengurangkan inflamasi kulit, ekzema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan dan kurap. Ia juga dapat meringankan sakit dan bengkak yang terjadi daripada rheumatisma & artritis.

Vita- E
>> Membantu melembapkan kulit dan bertindak sebagai vitamin antioksidan yang akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah pada radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan awal.

>> Membantu merawat parut jerawat, parut pembedahan, parut kemalangan dan macam-macam parut ye.

>> Dilengkapi Selenium yang dapat membantu penyerapan Vita-E dengan lebih berkesan dan Grape Seed yang membantu kulit lebih anjal dan juga bertindak sebagai anti kanser.

ESP
>> Membantu untuk memperbaharui sel kulit dan penghasilan kulit baru akan menjadikan kulit lebih cerah dan berseri. Parut juga lebih cepat pudar jika mengambil ESP bersama-sama Vita-E.

Meh tengok testimoni kastemer ni yang gembira bila parut keloid dia semakin pulih selepas mengambil GLA & Vita-E.

GLA, Vita-E dan ESP Shaklee Membantu Merawat Keloid
Testimoni Shaklee Merawat Keloid


Nak cuba Rawat Keloid dengan Shaklee, boleh hubungi Mama Fazs ye;

Siti Fazila Abdul Manan [Fazs]
Shaklee Independent Distributor | Shaklee ID : 865566 
SMS/ Whatsapp | 0183111749 | 0133888728



No comments:

Post a Comment

Copyright Protected 2013 | Templates Reserved for Kedai S3 | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™