PingMe

Sunday 22 September 2013

Home » , , , , , , » Mudah Hamil...? atau Sukar Hamil...?

Mudah Hamil...? atau Sukar Hamil...?


Sukar HAMIL ??


" Hari ini Genaplah 1 minggu period saya LEWAT. Tekak mula RASA MUAL..., pinggang rasa lenguh2... saya rasa pelik.. pagi tadi... sebelum mandi... saya terdetik utk cuba buat upt... memang ada je simpan dalam laci, since saya ni memang bekerja di hospital. Lepas saya titikkan urine pada alat tu... saya biarkan je.. dan pergi mandi.... lepas dh siap mandi... saya lihat sekali imbas je alat tu..saya terkejut sbb 'positive' saya terus kejutkn suami saya...die sangat teruja..tak tau nak cakap apa...smpai je di tempat kerja..saya recheck,but still same 'positive'.... Then saya ke gyne dctor utk scan.. alhamdulillah... janin sudah terbentuk dan berkeadaan amat baik di dalam rahim saya...

Alhamdulillah sekali lagi.... saya hamil selepas 2 bulan selepas mengamalkan set kesuburan Shaklee utk suami & isteri... kawan2 yang sedang mencuba jangan berputus asa ya... lambat atau cepat itu semua atas rezeki masing2.. yang penting Usaha..." Pn. Marimar Er

Antara pengguna yang telah berpuas hati. Ramai yang telah mendirikan rumahtangga namun belum dikurniakan zuriat sendiri. Kenapa ini berlaku??? Anda dan pasangan mengalami masalah dibawah ???

HORMON TIDAK STABIL
HAID TIDAK TERATUR
SUAMI KURANG SPERMA 
AIR MANI CAIR
CYST ATAU PCOS
SENGGUGUT YANG TERUK
STRESS / TEKANAN
KEKURANGAN ZAT
TERLALU KURUS @ GEMUK
GEMAR MINUMAN BERKAFIEN / BERALKOHOL


Mengikut Kajian oleh Harvard Medical School tahap kesuburan seseorang boleh ditingkatkan dengan pengambilan vitamin dan mineral tertentu.

Jom kita tengok apa yang terkandung dalam SET COMBO KESUBURAN ini :-

GLA COMPLEX SHAKLEE

[
] Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
# Wanita PERIOD TAK TERATUR
# Wanita yang PERIOD HEAVY FLOW atau SEDIKIT
# Wanita yang PUTUS HAID
# Wanita yang sering LEWAT DATANG HAID
# Wanita yang kerap diserang SENGGUGUT

[
] Membantu meningkatkan kesuburan (menghasilkan cecair serviks)– trying to conceive baby!
[
] Membantu sperma hidup lebih lama (5hari) dalam tiub fallopio & memudahkan berenang terus ke fallopio
[
] Melegakan PMS (sindrom pra-haid/senggugut) – abdominal pain, breast pain
[
] Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri bagi mengelak risiko keguguran
[
] Menguatkan imuniti tubuh
[
] Untuk fungsi saraf

VITAMIN E 

[
] meningkatkan kualiti sperma
[
] meningkatkan "sperm count"
[
] digunakan secara meluas terutamanya dalam rawatan kesuburan
[
] membantu dalam masalah "mati pucuk"
[
] membantu meningkatkan libido (keinginan seks)
[
] Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
[
] Mengurangkan risiko keguguran ketika hamil bagi wanita.
[
] Menyelesaikan masalah kelesuan.
[
] Merendahkan kadar kolesterol.
[
] Membantu mencegah kanser.

ALFALFA COMPLEX SHAKLEE

[
] Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia.
[
] Melegakan sakit sendi dan belakang
[
] Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
[
] Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).
[
] Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita)
[
] Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita).
[
] Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).
[
] Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita).
[
] Meningkatkan stamina seorang suami



ZINC COMPLEX 

[
] Menghasilkan sperma yang lebih berkualiti & sihat 
[
] Membantu memekatkan air mani
[
] Meningkatkan jumlah sperma
[
] Meningkatkan keaktifan sperma
[
] Membantu melindungi sperma dalam menentang bakteria dalam vagina.
[
] Mencegah dari kemandulan 
[
] Meningkatkan fungsi organ seksual 

Credit


Nak cuba Set Mudah Hamil Shaklee, boleh hubungi Fazs ye;

Siti Fazila Abdul Manan [Fazs]
Shaklee Independent Distributor | Shaklee ID : 865566 
SMS/ Whatsapp | 0183111749 | 0133888728

No comments:

Post a Comment

Copyright Protected 2013 | Templates Reserved for Kedai S3 | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™