PingMe

Wednesday 11 July 2012

Home » » Shaklee Independent Distributor

Shaklee Independent Distributor


Hi, saya adalah pengedar sah Shaklee di kawasan Pelabuhan Klang & Klang, Selangor. Sila hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee pada harga yang ISTIMEWA… ;-)

Saya ada menyediakan PEK PERCUBAAN vitamin Shaklee untuk kegunaan selama SEBULAN. Pek percubaan ini adalah pek bajet bagi pengguna-pengguna yang pertama kali ingin mencuba keberkesanan vitamin Shaklee =D

Pek Percubaan/ Full Pack.

-         Set Kesihatan Optimum
-         Set Ibu Mengandung
-         Set Ibu Menyusu
-         Set Kesuburan/ Kecantikkan kulit/ Keintiman ;-)
-         Set Kurus
-         Set Berpantang/ Confinement/ Pembedahan
-         Set Resdung/ Alergik/ Ekzema
-         Dan lain2 set mengikut keperluan anda…

Jika anda ingin membeli sendiri produk Shaklee di cawangan yang berhampiran anda, anda bolehlah menggunakan ID saya (hubungi saya =D) untuk mendapatkan harga ahli. Anda juga boleh mendapatkan konsultasi tentang cara pemakanan vitamin2 serta tips2 berguna dari saya dari masa ke semasa =D

Cawangan Shaklee berhampiran anda ;-)
i.                   Wangsa Maju, KL
ii.                Seberang Jaya, Prai, Penang
iii.              Bandar Ipoh Raya, Ipoh Perak
iv.               Taman Molek, Johor Bahru
v.                 Jalan Sultan Yahya Petra, Kota Bharu, Kelantan
vi.               Luyang, Kota Kinabalu, Sabah

Untuk pertanyaan lanjut berkenaan produk dan sebagainya bolehlah hubungi saya melalui…
~ PM di FB
~ SMS/WhatsApp (018-3111749 Fazs)

# Terima Kasih #




No comments:

Post a Comment

Copyright Protected 2013 | Templates Reserved for Kedai S3 | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™