PingMe

Tuesday 3 December 2013

Home » , » Daftar Pengedar SHAKLEE

Daftar Pengedar SHAKLEE

SHAKLEE Go Online
  

Fenomena SHAKLEE telah melanda. Tsunami SHAKLEE telah membadai. Head Office dan cawangan Shaklee seluruh negeri sentiasa Full House. Dari Shaklee masih manual hinggalah kini Shaklee Go Online. Kenapa semakin ramai orang menggilakan Shaklee. Ini terbukti produk Shaklee telah berjaya mencuri hati orang-orang yang telahpun menggunakannya. Bak kata pepatah, ‘tak kenal maka tak cinta’. Macam tu lah juga dengan Shaklee, kalau dah makan, dah rasa sendiri kesannya pada diri…tak mustahil untuk kita jatuh hati dengan Shaklee.

Macam mana nak jadi pengedar Shaklee?

Senang saja. Hubungi Fazs selaku Shaklee Independent Distributor | ID: 865566 | Siti Fazila Abdul Manan (Fazs) | 0183111749/0133888728 | sitifazila1503@gmail.com.  Fazs akan terangkan cara-caranya.

Berapa Yuran keahlian Shaklee?

Murah je pun. Cuma bayar RM65 untuk keahlian seumur hidup anda dan anda akan dikenakan caj pos sebanyak RM10 (semenanjung) & RM20 (Sabah/Sarawak). Jika anda membeli produk Shaklee dalam kuantiti yang banyak sehingga jumlah keseluruhan sebanyak RM700 atau lebih, anda akan mendapat keahlian secara PERCUMA.

Perlukah Maintain Points dalam Shaklee?

Kalau anda sekadar ingin membeli produk untuk kegunaan sendiri ataupun keluarga, anda tak perlu untuk maintain point/ buat minimum purchase. Tapi jika anda SERIUS untuk menjalankan bisnes SHAKLEE, anda perlu mendapatkan points tertentu dan maintain points tersebut sebagaimana yang disyaratkan oleh Shaklee.

Dimana Saya Boleh Beli Produk Shaklee?

Anda boleh buat belian secara ONLINE di www.shaklee2u.com.my. Jika mendaftar di bawah group kami, anda akan diajar cara2 membuat belian secara dalam talian. Ianya menjimatkan kos pengangkutan, kos minyak kereta/motor, kos makan minum dll. Anda juga boleh membeli produk Shaklee di Head Office Shaklee di Subang Jaya ataupun di mana-mana Branch Shaklee di seluruh negeri di Malaysia mahupun Sabah/Sarawak.

Anda BERMINAT? SMS/ Whatsapp/ WeChat/PM Fazs (0183111749/0133888728) untuk info lanjut.





DAFTAR SEKARANG DAN ANDA AKAN DIAJAR BAGAIMANA UNTUK BERJAYA DALAM PERNIAGAAN ONLINE. HANYA ISTIMEWA UNTUK YANG MENDAFTAR DI “KEDAI SUPPLEMEN SEMULAJADI SHAKLEE” SAHAJA!

KAMI KOMITED DAN BERSUNGGUH-SUNGGUH UNTUK MEMBIMBING ANDA.


INGAT…DENGAN SHAKLEE ANDA MAMPU MENJADI MASTER.

Siti Fazila Abdul Manan [Fazs]
Shaklee Independent Distributor | Shaklee ID : 865566 
SMS/ Whatsapp | 0183111749 | 0133888728
    FB Fanpage : Kedai Supplemen Semulajadi 

No comments:

Post a Comment

Copyright Protected 2013 | Templates Reserved for Kedai S3 | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™