PingMe

Saturday 28 December 2013

Home » , , » Jana Duit Dari Rumah

Jana Duit Dari Rumah

Banyak jenis bisnes online yang anda boleh buat tetapi saya memilih shaklee kerana saya yakin masa depan ada bersama shaklee. Kenapa saya yakin dengan shaklee?


·                     Pelan pemasaran yang komprehensif dan telus
·                     Sistem yang adil, semua orang berpeluang untuk berjaya kerana ianya bukan             sistem piramid. Kalau piramid kita yang bawah sentiasa akan di bawah. Tapi                   konsep shaklee sesiapa sahaja bboleh berjaya yang penting siapa usaha dia                   dapat.
·                     Produk yang terbukti. Kalau nak tau kebanyakan pengedar atau ahli                           shaklee hampir semua asalnya adalah dari mereka yang terlebih dahulu                         menggunakan shaklee. Dari mencuba makan sendiri akhirnya jatuh cinta dengan           produk shaklee. Keberkesanan setiap produk tidak boleh ditipu, jika tidak                       berkesan akhirnya ramai pelanggan akan lari. tapi tidak dengan shaklee kerana             saban hari begitu ramai mereka yang ingin menjana pendapatan dengan shaklee.
·                     Sudah terbukti bertahan dari dulu sehingga sekarang, bertahan di Malaysia sejak             25 tahun yang lalu dan masih lagi ujud sampai sekarang.
·                     Ramai jutawan senyap muncul dengan hanya berbisnes shaklee dan ianya adalah           berpanjangan, bukan bermusim kerana sudah terbukti ramai berjaya sudah 25             tahun buat shaklee dan masih lagi buat shaklee.
·                     Semestinya patuh syariah kerana kita berkonsepkan ada produk untuk dijual                 bukannya produk maya, bagi modal alih-alih dapat untung ribu-ribu setiap bulan.           Semua orang mahu keberkatan kan, bukan hanya mahukan wang segera yang             tidak kekal.


Masih ragu atau masih tidak jelas lagi tentang buat bisnes dari rumah dengan menjual produk shaklee? Kalau begitu bolehlah hubungi saya terus berdasarkan nombor telefon yang diberi.

Saya mahu bantu lebih ramai lagi orang lain yang ingin berjaya. Itu cita-cita saya dari dulu, kini dan selamanya. Moga dipermudahkanNya. Jom try!


# Nak dapat income lebih dengan hanya bisnes dari rumah???
[0183111749|Siti Fazila|Shaklee Independent Distributor | ID:865566]


 

Siti Fazila Abdul Manan [Fazs]
Shaklee Independent Distributor | Shaklee ID : 865566 
SMS/ Whatsapp | 0183111749 | 0133888728
    FB Fanpage : Kedai Supplemen Semulajadi

No comments:

Post a Comment

Copyright Protected 2013 | Templates Reserved for Kedai S3 | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™