PingMe

Wednesday 9 January 2013

Home » » Bagaimana Cara Menjadi Ahli Shaklee ;-)

Bagaimana Cara Menjadi Ahli Shaklee ;-)

Salam sayang semua =D …Buat teman-teman yang sudi datang membaca & menjengah ke blog Kedai S3 (Supplemen Semulajadi Shaklee) ni Fazs nak ucapkan berbanyak terima kasih. Diharap teman² sudi meninggalkan jejak di Kedai S3 nie yer ;-) Ok la, hari ni Fazs nk citer sikit cara² untuk menjadi ahli Shaklee dan menjadi sebahagian dari keluarga Kedai S3. Kepada teman² yang berminat nak menjadi ahli, anda akan dapat menikmati harga istimewa untuk produk yang super duper BEST dan juga faedah² lain yang tak terpk dek akal…ehe…macamana caranya? Jom kita tgk kt bawah ni ya…
Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee ?
Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM670) untuk mendapat keahlian percuma.

Jika teman² nak jadi ahli dibawah group Kedai S3 nie, bolehla hubungi Fazs & Fazs akan uruskan urusan pendaftaran anda ataupun jika nak pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID Fazs 865566 sebagai sponsor/upline pun boley. Cuma di bahagian ruangan Sponsor/ Upline tu boleh la dimasukkan no. ID 865566 Fazs ye ;-)

Yuran keahlian Shaklee
Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 (RM75) untuk kos pos sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui Fazs.

Setahun sekali ke kene bayar fee ni?
Tak perlu bayar/renew setiap tahun kecuali jika anda nak terus dapatkan majalah Shaklee Today.

Perlu Ke Maintain point dalam Shaklee?
Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma nak makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 point yer
;-)

Wajib tak kena buat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?
Ehe tak perlu buat pembelian setiap bulan kalau hanya utk makan sendiri. Tapi jika serius nak buat bisnis, dah pasti setiap hari/ setiap bulan ada tempahan...kan?

Apa kelebihan menjadi ahli?
  • Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri. Dengan point yang tertentu melayakkan kita menerima bonus dalam bentuk tunai tanpa perlu ada downline.
  • Jika berminat untuk berbiznis, ada kelas tertutup disediakan oleh Masters di dalam Jaringan Group Euphoria (Group Online Shaklee)
  • Shaklee menawarkan 3C iaitu Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local dan International-Umrah bg Muslim).
Point shaklee tu boleh redeem? Dapat apa?
Dalam Shaklee, takde sistem redeem barang ni…tapi diberi bonus dalam bentuk tunai (bank in ke bank/ check)

Produk shaklee ada vitamin je ke?
Produk Shaklee bukan ada vitamin2 je,tapi ada skin care,air purifier,bestwater filter, laundry concentrate, dish concentrate,set diet dan macam² produk keluaran Shaklee. Boleh klik sini untuk ke laman web Shaklee.

Apa lagi kelebihan?
Dapat purchase barang2 Shaklee 15% lagi murah (anda yang membeli melalui Fazs sekarang pon memang dah dapat diskaun 15% nih....tapi kalau ade ID sendiri kan senang..bleh share dgn famili & kawan2….

Perlu ke jadi member…saya bukan nak berniaga..saya nak makan je…
Kalo rasa nak makan & guna je, dan taknak buat bisnes..pun takpe..consume jerla…takda paksaan untuk buat bisnes..tp mcm Fazs ckp tadi bila ada ID sendiri, boleh gune utk sendiri dan famili..kumpul2 point dapat bonus tunai dari SHAKLEE..

Kena cari downline ke bile dah jadi ahli?
Inilah keistimewaan Shaklee. Anda tak perlu bersusah payah ke sana ke sini nak cari orang untuk jadi downline anda. Tak wajib pon cari downline..Bagi yang nak buat bisnes pon, anda tak terikat dengan syarat perlu cari downline. Kerana tanpa downline pon anda boleh berjaya! Tu yang best jadi ahli Shaklee nih…Tapi kalau ada downline pon takde salahnya…kita kongsi2 kebaikan kan?

Kalau tak beli ape2 bulan tu..mati tak keahlian saya?
Tak mati pun..dan tak wajib pun beli ape2 setiap bulan..
Kesimpulannya, kalau anda dah memang consume Full Pack atau yang memang bercadang nak consume Full Pack, tak rugi pon kalau jadi ahli…berbaloi-baloi!!!

Jika berminat dan ingin Fazs daftarkan sebgai ahli boleh bagi fazs details kt bwh nie yer =D

a. Nama penuh
b. IC no
c. Nama suami (jika dah berkahwin)
d. Ic suami
e. Alamat Surat Menyurat
f. 
Emel
g. No. Akaun Bank (Maybank)

Jom sertai Fazs dan teman² yang lain dalam menjayakan bisnis Shaklee ini. Hanya kongsikan pengalaman anda sepanjang anda menggunakan produk ini dengan orang lain.

Call/ SMS – Fazs (013-3888728/018-3111749)

No comments:

Post a Comment

Copyright Protected 2013 | Templates Reserved for Kedai S3 | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™