PingMe

Monday 7 January 2013

Home » , , , » Kurus sangat ni...saya nak Gemuk!!!

Kurus sangat ni...saya nak Gemuk!!!




Selalunya ramai yang pm Fazs tanya pasal Shaklee ni diaorg nak tahu tentang set menyusu. Tapi sejak akhir tahun 2012 lagi ramai pulak yang bertanya & berminat dengan slimming set Shaklee…ehe mungkin sebab asik promot pasal set kurus ni kat FB, tu yang ramai nak tau lebih lanjut. Yelah, sapa yang nak gemukkan…gemuk comel ok lagi…kalau gemuk tapi tak comel, pastu banyak pulak penyakitnya…aduhhh…memang tak elok la tu. Perlu pandang serius ni kalau kita termasuk dalam kategori gemuk dan berpenyakit.

OK tinggalkan citer pasal gemuk tak comel & berpenyakit ni dulu. Baru2 ni, lepas jer fazs letak gambar promo slimming set Shaklee kt FB, ada member yang komen tanya “set untuk gemukkan badan tak jual ke?” Pastu start la ramai yang PM tanye pasal set tambah berat badan/ weight gain set Shaklee ;-) Ehe…pastinye ada yer…bukan orang gemuk jer boleh kuruskan badan jika betul caranya & berdisiplin. Orang yang kurus melidi, kurus melengkung, kurus cam plywood, kurus cam biskut kering (ni istilah yg selalu orang gunakan utk org yg terlampau kurus) pun boleh untuk gain weight jika mahu. Bak kata saudara Ashraf Jalil kat sini “Lakukan perubahan. Anda mampu mengubahnya”

So, kat bawah ni fazs nak kongsi antara supplemen yang boleh diambil oleh kawan2 yang rasa diaorg terlalu kurus or bila berjalan rasa melayang-layang jer badan tu bler kene tiup angin…huhu

1. Meal Shakes : Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Supplemen penting untuk menambah berat badan yang mana ia membantu menambah selera makan. Walau kita kurang makan namun pengambilan Meal Shakes ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga.

2. B-Complex : Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. Mengawal atur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan

3. Vita-Lea : Membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid atau beguk (penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam Vita-Lea kita), tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.



Ni beberapa testimoni gembira mereka2 yang dah berjaya menaikkan berat badan dengan bantuan ‘Weight Gain Set’ Shaklee ;-)





Jom dapatkan sekarang weight gain set Shaklee anda dengan harga meletops. SMS/ Call fazs untuk konsultansi percuma =D


Call/ SMS – Fazs (013-3888728/018-3111749)
 

1 comment:

  1. Assalam'alaikum Wrmbth Fasz, Memang best produk shaklee ni kan

    Satu produk untuk pelbagai kegunaan. Cuma perlu sesuaikan dengan tujuan penggunaan je kan .

    Setahu Mazni, kalau nak kurus, kena makan Lecithin dan Alfafa. Nak lagi best makan sekali dengan ESP Shaklee. Kulit makin cantik dan berat yang turun bukan dari pengurangan otot.

    Tapi betul betul dari penggunaan simpanan lemak dalam badan. Itu kelebihan menggunakan Set Shaklee untuk kurus.

    Selepas baca artikel Mama Adra ni, baru Mazni tahu cara nak naikkan berat badan dengan tambahkan selera.

    Meal shake shaklee + vitalea dan B complex bagi Set Shaklee untuk gemukkan sedikit dan tambah berat badan.

    Macam sekrang ni mengandung anak kedua, pagi2 dah makan vitalea. b comp, meal shake dan ESP. Secara tak sedar dah makan set shaklee untuk gemuk dan tambah beratkan.

    Satu mazni sedar, badan makin cergas dan bertenaga walaupun hamil. Alhamdulillah.

    Sesiapa nak beli set tambah berat boleh pesan kat tuan blog ni.

    Terima kasih atas perkongsian Mama Adra Ek. :)

    Moga ramai yang mendapat manfaat

    ReplyDelete

Copyright Protected 2013 | Templates Reserved for Kedai S3 | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™