PingMe

Thursday 24 January 2013

Home » , , , , » Shape-UP Program Shaklee

Shape-UP Program Shaklee

Kekal Langsing Dengan "Shape-UP Program" Shaklee




Hari ni nak citer pasal diet, kurus, diet langsing, diet sihat...ehe bila dah digabungkan boleh jadi Diet Sihat, Kurus & Langsing. Ramai yang telah berjaya mencapai berat badan idaman, igauan malam dengan mengamalkan set Shape-Up Shaklee. Jom kita tengok apa yang ada dalam set Shape-UP Shaklee ni yer ;-) Chekidaut...


* HerbLax*
membantu meningkatkat proses pencernaan secara lawas (mencuci usus). Apabila usus sihat, proses penyerapan nutrient lebih efektif. Ramai orang mengalami masalah berat badan kerana usus tidak sihat, sembelit atau menghadapi masalah penghadaman.

*Lecithin*
Membantu memecahkan lemak. Apabila lemak dipecahkan kepada molekul2 kecil, proses pe-nyah-kan lemak dari badan boleh dilakukan dengan lebih efektif. Lecithin bertindak lebih baik jika anda mengamalkan senaman secara konsiten.

*Cinch Shake*  (terdapat 3 perisa Cafe Latte, Vanilla dan Choclate)
Ini rahsianya, Ya...Protein secara semulajadi mengurangkan selera makan. Ia memelihara otot dan membakar lemak. Cinch Shake Mix adalah makanan gantian segera untuk mereka yang sibuk dan tak ada masa nak menjaga pemakanan. Ia mengandungi serat yang tinggi dan membantu untuk rasa kenyang. Bukan itu saja, ia mengandungi nutrisi yang lengkap untuk menjaga kesihatan.Rumusan proprietary-nya diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot. Pendekatan, berat dengan otot bukan berat dengan lemak.

*Cinch Tea*
Adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang ada umph!
Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman.

Credit

~Salam sayang~


Siti Fazila Abdul Manan (SHAKLEE ID : 865566)
Mobile: 013-3888728
WhatsApp :018-3111749
 


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright Protected 2013 | Templates Reserved for Kedai S3 | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™